Пропонуємо матеріали використані на відкритій виховній годині у 1 класі, яка була проведена згідно плану роботи МО класних керівників.
Тема виховної години: «Моя рідна сторона».
Підготувала та провела класовод 1 класу Король Люба Василівна
З метою поглибити знання учнів про відзначення великодніх свят, розвивати інтерес до історії, культури, побуту української нації, її здобутків, виховувати почуття любові до отчого краю у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів 23 квітня 2014 року класний керівник 7 класу Шваб Ірина Олександрівна підготувала і провела відкриту виховну годину на тему: «Я з дитинства Великдень люблю»
З метою формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до природи, формування розуміння гармонійного співіснування людини і природи, бажання оберігати і примножувати природні багатства рідного краю уКленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів з 21 по 25 квітня 2013 року проходив тиждень екологічного виховання. В рамках тижня було проведено тренінг формування навичок екологічного стилю мислення на тему: «Ми люди – поки є природа».
Матеріали заходу:
21 травня 2013 року У Кленовецькій ЗОШ І- ІІ ступенів у початковій ланці відбувся випускний вечір «Прощання з початковою школою», який підготувала та провела класовод 4 класу Мальованик О.І.
Пропонуємо матеріали використані на відкритій виховній годині у 4 класі, яка була проведена згідно плану роботи МО класних керівників. Тема виховної години: «Золоті правила ввічливості». Підготувала та провела класовод 4 класу Мальованик Ольга Іванівна.
готувати учнів до життя в сучасному суспільстві, суттєвими ознаками якого є високий рівень розвитку інформаційних технологій, використання комп’ютерів у всіх галузях виробництва й управління;
через поєднання традиційних форм роботи на уроках математики з комп’ютерною підтримкою розвивати творчі здібності учнів, їх дослідницьку діяльність, бажання самостійно працювати і здобувати знання.
Основний зміст роботи – набуття учнями знань, умінь і навичок у галузі інформатики і здатність розв’язувати необхідні теоретичні та практичні задачі з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в області математики.
самостійно навчити дітей створювати вироби з бісеру, користуватися схемами й самим складати їх;
засвоєння ними трудових умінь, навичок;
розвиток інтересу до мистецтва, свого народу, його історії та традицій;
розвиток естетичних смаків, уважності, терплячості у роботі, почуття колективізму.
У
сучасних умовах бісероплетіння є надзвичайно популярним видом
декоративно-ужиткового мистецтва, який активно відроджується і
розвивається. Заняття бісероплетіння є не тільки бажаним, але й корисним
і важливим у всесторонньому розвитку дітей. Творчий початок і безгранна
фантазія закладені в кожній дитині. Для реалізації своїх ідей і задумів
маленька людина дуже часто вибирає бісер, який притягує її не тільки
різноманіттям кольорів бісеру, їхньою формою і розмірами, але і
простотою виконання чудових виробів.
Участь дітей у гуртковій роботі зумовлена передусім інтересом до
нового, розвиток творчих здібностей, прагненням до успіху.
ознайомити учнів з різноманітним і цікавим музичним матеріалом;
працювати над формуванням, розвитком і вдосконаленням вокально-хорових навичок учнів (інтонація, дихання, дикція);
розвивати в учнів вміння слухати та аналізувати музику, емоційно відгукуватись на неї;
сприяти розвитку творчості школярів; виховувати в учнів любов до співу; збагачувати знання про українську народну пісню;
поглиблювати знання учнів про звичаї, традиції свого народу через відповідний пісенний матеріал.
Мистецтво музики найбільш сприятливо впливає на всебічний розвиток особистості дитини, на збагачення її духовного світу.
Впливаючи силою художніх образів, музика активізує не лише емоції та мислення, але і всі інші сторони діяльності людини, збагачує її духовний світ, пробуджує потяг до творчості, активізує творчу уяву, фантазію.