навчання дітей ритміки в цілому – виховання у них смаку, художнього світосприйняття;
виявлення їхніх природних нахилів;
розвиток навичок відчуття і усвідомлення тісного взаємозв’язку хореографії й ритміки з музикою, літературою, драматичним та образотворчим мистецтвом.
Хореографічне мистецтво в цілому і ритміка зокрема, як його складова є однією з найважливіших можливостей і засобом гармонійного розвитку і виховання особистості школяра.
Потреба у музично-ритмічних заняттях виникає у дітей з 6-9 років, коли психо-фізичний апарат дитини не тільки найбільш схильний до занять такого напрямку, а й потребує їх.
Головна ідея курсу – формування в дітей уявлення про танець як один із видів мистецтва, який являє собою сукупність виразних і організованих рухів, підпорядкованих загальному ритму, втілених у завершену художню форму.
надання учням методичної допомоги в організації та проведенні конкретних фізичних досліджень, в оформленні отриманих результатів;
формування в них дослідницьких прийомів, експериментальних умінь і навичок. ознайомлення гуртківців з основними досягненнями сучасної фізики;
поглиблення теоретичних знань з фізики;
розвиток навичок і вмінь експериментально розв’язувати фізичні задачі, розвиток фізичного мислення.
Фізика одна з найдавніших наук. Icтopiя її розвитку налічує багато віків. Це основна наука про природу. Навіть слово "фізика" грецькою означає – природа.
Експериментальна фізика - спосіб пізнання природи, що полягає у вивченні природних явищ у спеціально приготованих умовах. На відміну від теоретичної фізики, яка досліджує математичні моделі природи, експериментальна фізика покликана досліджувати саму природу.
1 квітня, починаючи з 1906 року, у всьому світі відзначають Міжнародний день птахів. З приводу цього Дня вчитель біології нашої школиШваб І.О. провела з учнями 5-6 класів тренінг навичок екологічного стилю мислення на тему: «Птахи - наші друзі».
Підготувала: педагог-організатор Кленовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Марина Юріївна Неуман Зміст Вступ ... 3 І. Значення загальношкільних свят у системі виховання ... 4 1.1. Ідея, сутність та ефективність свята ... 5 1.2. Класифікація свят ... 6 ІІ. Етапи роботи над святом ... 7 2.1. Алгоритм проведення масових заходів... 8 2.2. Постановчий план ... 8 2.3. Методичні поради щодо організації шкільного свята ... 9 Висновок ... 10
Мова - духовний скарб нації. Це не просто засіб людського спілкування, це те, що живе в наших серцях. Це найдорожчий скарб, переданий українцям сотнями попередніх поколінь, виплеканий у народній пісні, у влучній приказці.
У лютому у нашій школі проходить місячник з БЖД,
метою якого є вироблення в дітей умінь і навичок захисту свого життя й
здоров'я під час звичайних та надзвичайних ситуацій, а також
формування й розвиток у дітей високих морально-психологічних якостей:
мужності, відваги, витримки, ініціативи, кмітливості, взаємної виручки
тощо. Організований місячник вчителькою основ здоров'я Шваб І.О.
29 січня 1918 року, 95 років тому під
Крутами відбувся нерівний бій українських юнаків-студентів з
більшовицькою армією. Бій тривав лише 5 годин. Та в історії України він
запам’ятався великим прагненням українського народу до незалежності. В день пам'яті вчитель історії та правознавства Меденці О.Д. виступила з розповіддю про цю подію, супроводжуючи її тематичною презентацією.
Починаючи з 1999 року Указом президента України день Соборності відзначають 22 січня. 22 січня 2013 року у школі відбулися виховні заходи, присвячені дню Соборності і Свободи України. Підготувала їх вчитель історії та правознавства Меденці О.Д.