Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 144
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Свята та Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2018 » Квітень » 17 » засідання Суспільно-гуманітарного циклу
12:10
засідання Суспільно-гуманітарного циклу

17 квітня у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання суспільно-гуманітарного циклу на тему «Переосмислення процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на уроках української мови з ціннісних позицій».

З даної теми виступила Сіксай М.Д., яка наголосила на тому, що у формуванні національної свідомості не можна оминати проблеми мови та мовлення. Учнівська молодь має усвідомити, що без оволодіння державною мовою неможливо стати повноцінним громадянином своєї держави, патріотом України та й просто інтелігентною людиною, кваліфікованим спеціалістом будь-якої галузі. І тільки систематичне національне виховання може подолати почуття національної меншовартості і сформувати людину – громадянина з національним складом мислення та природнім почуттям гордості, що ти – українець.

Членами МО було відвідано та обговорено урок з української мови на тему «Відокремлені додатки», проведеного вчителем української мови та літератури Перестою Т.Й. На даному уроці вчитель поглиблювала знання учнів про відокремлені члени речення, ознайомила з відокремленими додатками, їх місцем у реченні; розвивала творчі вміння трансформувати, моделювати, конструювати речення з відокремленими додатками; виховувала патріотизм, любов до краси слова. Урок проведений методично вірно та цікаво. Завдання були цікавим для учнів, тому учням урок сподобався і вони отримали багато позитивних емоцій.

Переглядів: 367 | Додав: tinasavchinets777 | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Час
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Важливі сайти
___
___
___
ПедПРЕСА