29 травня 2020 року в нашій школі було проведено дистанційне засідання педагогічної ради школи. Обговорили наступні питання:
1. Виконання навчальних програм вчителями – предметниками, вчителями початкових класів.
2. Якісний склад учнів 1-8 класів, переведення їх у наступні класи та нагородження Похвальними листами учнів за відмінні успіхи у навчанні – вчителі-предметники, класоводи.
3. Оформлення документацї учнів-випускників – Гудачок В.Ю.
4. Попереднє навантаження на наступний навчальний рік – Лукань С.І.
Під час засідання, члени МО мали можливість поділитися досвідом використання дистанційних форм навчання. Було обговорено переваги та недоліки такого навчання. Кожен вчитель, відповідно до своїх потреб і маючи педагогічну свободу у виборі методів, використовував ті онлайн-інструменти, які йому були зручні. Кожен поділився досвідом, як організовував дітей на навчання онлайн, якими інструментами користувався і як підтримував дітей вмотивованими. Всі учасники педради дійшли висновку, що дистанційне навчання вимагає серйозної допомоги з боку батьків. Наші діти не готові до самоосвіти, вони не мають мотивації, щоб сісти і працювати самостійно – не важливо, з книжкою або з комп’ютером. З огляду на вище вказані аспекти, незважаючи на свої можливості та можливості учасників навчального процесу навчальний матеріал /програми виконано.
Пропонуємо матеріали засідання: |