17 березня 2016 року у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання педагогічної ради.
Порядок денний:
1. Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності – /готувала Лукань С.І./
2. Про стан викладаня географії у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів. Про систему роботи вчителя хімії Лукань С.І. – /готувала Переста Т.Й./
3.Ознайомлення з педагогічним досвідом вчителів, які атестуються 2016 року: Лукань С.І., Переста Т.Й., Панкова Н.М., Король В.Ю., Лакатош М.О., Гудачок В.Ю., Полончак К.В.
4. Про проведення ДПА у 4 та 9 класах. Про вибір навчальних предметів для ДПА у 9 класі – Гусинець В.В., Шваб І.О.
По першому питанню виступила директор школи Лукань С. І., яка в своїй доповіді звернула увагу на те, що зростання соціальних вимог до школи вимагає систематичного вдосконалення, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Сучасна школа потребує педагога нового типу – вчителя-дослідника. Саме тому важливо побудувати методичну роботу так, щоб кожен учитель міг найбільш повно розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук, самореалізуватися в професійній діяльності.
Тож робота з педагогічними кадрами в школі має носити інноваційно-дослідно-експериментальний характер і бути спрямована на поєднання особистісно-зорієнтованого, компетентнісно-зорієнтованого, діяльнісного підходів, що враховують інтереси, запити, потреби й індивідуальний рівень професіоналізму та досвід роботи кожного педагога; безперервність педагогічної просвіти та самоосвітньої діяльності вчителя; оптимальність відбору змісту, спрямованого на розвиток професійної компетентності педагога; формування готовності до роботи в умовах інноваційного розвитку освіти; багатоперспективність форм, методів і технологій роботи з педагогічними кадрами.
Особливо цікавим на педагогічній раді було представлення творчих звітів вчителів, які атестувалися у 2015-2016 навчальному році.
Матеріали, що були підготовлені вчителями до педагогічної ради (презентації до виступів):
• «Методичні прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії» (вчитель хімії Лукань С.І.)
• «Творчі завдання на уроках української мови» (вчитель української мови Переста Т.Й.)
• «Інтерактивні технологіїу навчанні та викладанні зарубіжної літератури» (вчитель зарубіжної літератури Полончак К.В.)
• «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури» (вчитель української мови Лакатош М.О. )
• «Підвищення ефективності уроку, шляхом впровадження в його структуру фізичного експерименту» (вчитель фізики Король В.Ю.)
• «Використання ігор на уроках німецької мови» (вчитель німецької мови Гудачок В.Ю.)
• «Причини агресивності підлітків та шляхи її подолання» (психолог Панкова Н.М.) |