У Кленовецькій гімназії 8 лютого 2022 року відбулося чергове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу з порядом денним:
1) «Проектна технологія, як метод формування дослідницьких навичок учнів в процесі вивчення предметів суспільно - гуманітарного циклу»
2) Круглий стіл: виховна функція уроку, шляхи реалізації.
Слухали по 1-му питанню: Переста Т. Й. – вчителя української мови та літератури, яка у своїй доповіді звернула увагу присутніх на те, що проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні в ХХІ столітті. Уміння використовувати метод проектів – це показник високої кваліфікації, прогресивності професійної діяльності учителя, спрямованості на творчий розвиток учнів.
Слухали по 2-му питанню: вчителів-предметників, членів МО, які висловили свої думки щодо виховного потенціалу уроку та шляхи його реалізації. Вони були єдині в думці, що постановка та реалізація виховних цілей уроку повинні здійснюватися в єдності з освітніми цілями. Основний вид діяльності вихованця у школі – урочний. Сучасний учитель – сценарист, режисер, постановник і виконавець головної ролі у написаному ним творі. Виховний процес вимагає, щоб особистістю став, перш за все, сам педагог. Учитель не тільки дає знання зі свого предмета, він не просто вчитель-предметник, а вчитель-вихователь, який готує до випуску зі школи громадянина. Виховання і навчання - невід’ємні одне від одного.
Постановили:
По першому питанню:
- продовжувати використовувати медод проектів, як одного із провідних методів сучасного уроку.
По другому питанню:
- шукати раціональні методи щодо забезпечення виховних цілей уроку;
- проявляти винахідливість, експерементувати .
Засідання пройшло в дружній обстановці.
|