17 квітня 2019 року в Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулось третє засідання методоб'єднання класних керівників з порядком денним:
1. Особливості спілкування з підлітками: труднощі спілкування з педагогічно запущеними підлітками, проблема етики спілкування вчителя з учнями./Мальованик О.І./
2. Забезпечення психолого-педагогічної допомоги у вихованні дітей. /Панкова Н.М./
3. Гармонізація родинного та шкільного на засадах педагогіки життєтворчості. /Гудачок В.В./
4. Творчий звіт класних керівників, що атестуються. /Лукань С.І./
Класний керівник 9 класу Вікторія Юріївна Гудачок в своїй доповіді наголосила, що учень, який сьогодні відповідає біля дошки, уже через декілька років змушений буде виконувати куди складніші завдання у різних, часом непростих життєвих ситуаціях. Настільки успішно він виконає їх залежить від рівня, якості і дієвості підготовки до дорослого життя, яку він пройшов у школі. На цій основі формується нова педагогіка – педагогіка життєтворчості, у центрі якої – дитина з її радощами і болями, злетами і драмами, інтересами, потребами, мріями і планами на майбутнє, з її напруженим духовним світом.
Психолог школи Надія Михайлівна Панкова розповіла про принципи виховання дисципліни у дитини та звернула увагу на те, що у вихованні підростаючих поколінь важливим чинником має стати родинна педагогіка.
Класовод 3 класу Ольга Іванівна Мальованик в своїй доповіді акцентувала увагу на тому, що виховання педагогічно запущених підлітків в даний час просто необхідно, тому що воно формує гармонійно розвинену особистість, сприяє розвитку таких якостей як: доброта, чесність, працьовитість, чуйність, почуття взаємодопомоги, порядність, дисциплінованість.
Голова МО Лукань С. І. підвела підсумки роботи і ознайомила із завданнями на наступне засідання. |