Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 144
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Свята та Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2016 » Грудень » 2 » Стоп насильству!
22:18
Стоп насильству!

       Ця проблема є актуальною, тому що  близько половини опитаних дітей в Україні вважають себе недостатньо захищеними державою від жорстокості, знущання, брутального поводження, викрадення та продажу, від  сексуальної експлуатації-38%, від примусу до підневільної, непосильної, надмірної чи небезпечної  праці -34%,від вживання наркотиків-43%. Насильство в сім’ї - серйозна  і поширена проблема в світі. Воно впливає на життя дітей і підлітків: третина дітей в Україні щороку спостерігають акти насильства в сім’ї.

    До емоційних проблем  таких дітей можна зарахувати: підвищену агресивність, знижений настрій, депресію, тривожність, страхи, нестійкість емоційної системи. У тоталітарних сім’ях, де прийняті директивні, жорсткі форми виховання або дитину надмірно опікують, не враховуються потреби та психоемоційні особливості дитини, батьки не усвідомлюють жорстокої поведінки з дітьми. Вони вважають, що жорсткі умови виховання корисні, і не розуміють, що це негативно впливає як на психіку дитини, так і на стан її соматичного здоров’я.

       Ми приєдналися до Всеукраїнської акції «Стоп насильству!» і провели з учнями 7-8 класів тренінг, який допоміг нам зрозуміти та виявити проблеми, які виникають у дітей та батьків. Ми використали різні методи роботи для виявлення проблем - анкетування, ігри, ісценування ситуацій.  Надалі ми будемо організовувати більше таких теплих  та відвертих зустрічей, які допоможуть уникнути прикрих ситуацій у майбутньому.

 

Переглядів: 316 | Додав: mashkaskiba | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Час
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Важливі сайти
___
___
___
ПедПРЕСА