У Кленовецькій гімназії відбулося підсумкове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу з порядком денним:
1) розвиток національно - патріотичних почуттів шляхом оптимізації навчально-виховного процесу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін;
2) самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей членів МО;
3) підсумки роботи МО за навчальний рік.
По першому питанню заслухали доповідь вчительки музичного мистецтва Сіксай М. Д. на тему «Розвиток національно - патріотичних почуттів шляхом оптимізації навчально-виховного процесу на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін», у якій вчителька зазначила, що саме виховання національних почуттів і є одним з основних засобів консолідації української політичної нації. Патріотизм виховує у людини почуття громадянськості. Громадянськість визначається як духовно-моральна цінність, світоглядно-психологічна характеристика людини, що зумовлена її державною самоідентифікацією. Це складне особистісне утворення, яке включає в себе почуття поваги і любові до рідної країни, політичну і моральну відповідальність, правову культуру, усвідомлення власної гідності, повагу і довіру до співгромадян. Виховування національно - патріотичних почуттів вчителями суспільно-гуманітарного спрямування на уроках і в позаурочний час є однією зі складових їх професійно-педагогічної майстерності.
По другому питанню виступили члени МО, зокрема Меденці О. Д. – вчителька історії та правознавства, Полончак К. В. – вчителька зарубіжної літератури та англійської мови, Сіксай М. Д. – вчителька музичного мистецтва та Переста Т. Й. – вчителька української мови та літератури, які проаналізували свою педагогічну діяльність протягом навчального року, дали реальну оцінку своїй педагогічній діяльності, вказали на те, які плани у них щодо покращення саморозвитку і самовдосконалення своїх професійних навичок у майбутньому.
На кінець засідання голова МО Переста Т. Й. підбила підсумки роботи методоб’єднання у 2020-2021 навчальному році. Аналіз роботи педагогів методоб’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які були поставлені в навчальному році з вивчення й впровадження науково-методичної проблеми в основному виконано. Попросила присутніх підготувати пропозиції щодо покращення роботи МО на наступний 2021-2022 навчальний рік.
|