12 жовтня 2015року у Кленовецькій загальноосвітній школі І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу. Тема засідання: роль потенціалу уроку у розвитку творчих здібностей учнів. Вчителі відвідали урок фізкультури у 9 класі, який провела Крисина Мирослава Іванівна. Тема уроку: «Естафетний біг. Рухливі ігри та естафети. Передача естафетної палички. Естафети за секундоміром». Вчителька провела урок організовано, у високому темпі. Тримала у полі зору весь клас, вчасно виправляла помилки. Діти активні, усі види діяльності виконували із задоволенням. Вчителька наголошує на дотримання правил БЖД, володіє відповідною термінологією. Мирослава Іванівна використовує диференціацію в навчанні, враховуючи вимоги до основної, підготовчої, спеціальної груп за медичними показниками. Учні із великим захопленням показують гімнастичні вправи, коментуючи їх значення для здоров’я, естафети, змагання, рухливі ігри сприяють розвитку спритності, гнучкості, витривалості, кмітливості у дітей. Вчителька максимально використала урок для розвитку творчих здібностей учнів, мотивації до здорового способу життя.
Вчителька Шваб Ірина Олександрівна підготувала доповідь на тему: «Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів через впровадження активних та інтерактивних методів навчання». Вона звернула увагу на необхідність формування здоров’язберігаючої компетентності засобами навчального предмету, що дозволяє завдяки використанню сучасних технологій забезпечити комфортні умови навчання кожному учневі, зорієнтувати на здоровий спосіб життя. Організація уроку з позицій здоров’язбереження – це цілий пласт для методичних пошуків, що спонукає до творчої роботи.
|