Головна » 2019 » Грудень » 10 » Креативне мислення учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу
14:22 Креативне мислення учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу |
10 грудня 2019 року у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу з порядком денним:
1.Креативне мислення учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2. Відвідування та обговорення відкритого уроку з української мови у 7 класі.
3. Підбиття підсумків участі учнів у ll етапі предметної олімпіад та конкурсів з української мови та літератури та предметної олімпіади з історії.
Засідання МО розпочалося з відвідування уроку української мови у 7 класі на тему «Відмінювання дієприкметників», який провела вчитель української мови та літератури Переста Т.Й. Урок було проведено на високому педагогічному рівні, з урахуванням методичних рекомендацій та психолого-фізіологічних особливостей учнів. Вчитель на уроці розвивав креативне мислення учнів, виховував бажання досліджувати українську мову.
По питанню щодо креативного мислення учнів на уроках суспільно-гуманітарного циклу виступила з доповіддю Гудачок В.Ю. – вчитель німецької мови, яка зокрема звернула увагу на те, що формування креативності доцільно здійснювати у старшому шкільному віці, коли творчі здібності людини розвиваються особливо інтенсивно, оскільки саме у старшокласників виробляється активна життєва позиція, більш свідоме відношення до вибору майбутньої професії, до самовизначення та самоусвідомлення. В результаті зростає потреба в знаннях своїх здібностей і можливостей їх реалізації. Характерним для цього вікового періоду є зростання свідомості (усвідомлення навколишнього світу і відношення до нього). Формування особистості старшокласника обумовлене зростом самосвідомості, яка виражається в самооцінці, прагненні до самовдосконалення.
Щодо третього питання голова МО звернула увагу членів методичного об’єднання на те, що команда учасників ІІ етапу предметних олімпіад виступила погано, тому вчителям-предметникам потрібно організовувати кращу підготовку щодо роботи з обдарованими учнями, вчителям іноземних мов готувати учнів до участі в предметних олімпіадах.
|
Переглядів: 362 |
Додав: Maryna
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|