1 березня 2016 року у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання МО класних керівників на тему: « Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу» . Мета засідання: вибір раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності класних керівників з подальшим впровадженням їх у практику роботи. Було відвідано виховну годину класного керівника 9 класу Шваб І.О. на тему: «Жінки в історії України». Мета цієї години спілкування познайомити учнів із життям та творчістю видатних українських жінок, які зробили вагомий внесок у розвиток української культури, виховувати шанобливе ставлення до жінки, доброту, людяність, розвивати духовність. Година спілкування пройшла за планом:
1. Жінки Київської Русі.
2. Жінки за козацької доби.
3. Жінки мислителі і митці.
4. Наші сучасниці.
5. Жінка-мати.
6. Жінка – берегиня сімейного вогнища.
Учні підготували цікаві розповіді про видатних жінок України – княгиню Ольгу, Анну Ярославну, Роксолану, Ганну Золотаренко, Олену Блаватську, Соломію Крушельницьку, Катерину Білокур, Лесю Українку, Ліну Костенко тощо, декламували вірші про маму. Учениці Мирослава Горбовська та Туріс Андріана виконали пісні « Мамина молитва», « Мамина сорочка» тощо. Підводячи підсумки, класний керівник поставила перед учнями запитання:
- Які риси притаманні сучасній жінці ?
- Що таке жіночість?
- Що ви цінуєте в жінці?
- Кого ви вважаєте ідеалом жінки?
Учні висловили свою думку, свою сформовану життєву позицію щодо ролі української жінки в різні історичні епохи.
З доповіддю на тему: « Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу» виступила класний керівник 6 класу Гудачок В.Ю. Вона наголосила, що успішна виховна робота неможлива без згуртованого колективу, що саме через колектив класний керівник впливає на ставлення школярів до навчальних обов’язків, до суспільно-корисної праці, на їхню дисципліну та успішність.
Голова МО Лукань С. І. підвела підсумки роботи і ознайомила із завданнями на наступне засідання.
|