7 грудня 2021 року у Кленовецькій гімназії відбулося чергове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу з наступним порядком денним:
1. «Формування громадянської компетентності на уроках правознавства» - О.Меденці;
2.Аналіз результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти – вчителі-предметники;
3.Відкритий урок із зарубіжної літератури – К.Полончак;
4.Методичний банк. Огляд новин методичної, періодичної преси – вчителі – предметники.
За даною темою виступила вчителька історії та правознавства О.Меденці, яка наголосила на тому, що одним із найактуальніших завдань сучасної освіти і виховання в Україні є створення умов для формування людини-громадянина, для якої демократичне громадянське суспільство є осередком для розкриття її творчих можливостей, задоволення особистих та суспільних інтересів. Молода людина, закінчивши школу повинна бути озброєна теоретичними знаннями і вміннями, вміти самостійно мислити, приймати рішення. Плануючи урок чітко формулює для себе, чому учням важливо здобути знання та навички з даної теми і як вони можуть знадобитися їм у житті.
Також вчителі-предметники проаналізували та підвели підсумки за результатами проведених предметних олімпіад та Міжнародних конкурсів знавців української мови ім. П.Яцика та Т.Шевченка, в яких приймали участь здобувачі освіти нашої гімназії.
В рамках даного засідання вчителями МО було відвідано відкритий урок із зарубіжної літератури в 6 класі, який провела К.Полончак. Метою уроку було ознайомити з новими сторінками повісті М. Гоголя; показати на прикладах з твору опис українських народних традицій в повісті; розвивати навички виразного читання, переказу, виділення ключових епізодів, уміння висловлювати свої думки, аргументувати їх; виховувати любов до читання, повагу до народних традицій, почуття гумору.
Відвіданий урок був проведений на високому педагогічному рівні з дотриманням всіх методичних вимог. Під час уроку було використано різноманітні форми роботи. К.Полончак вдалося досягти поставлених цілей, вчителька зуміла зацікавити учнів та у доступній формі подати новий матеріал. Урок пройшов у доброзичливій, позитивній атмосфері, яка сприяла хорошому засвоєнню знань.
|