09.12.2014 року в Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося чергове засідання методоб'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
На порядку денному:
1.Тема: ««Індивідуальний та диференційований підхід у навчанні, як один із вчинків подолання неуспішності» (готує Меденці О.Д.).
2.Відкритий урок з української літератури у 8 класі та його обговорення (Переста Т.Й)
3.Обговорення взаємовідвіданих уроків в системі розвивального навчання.
По першому питанню доповідала вчитель історії, Меденці О.Д. з доповіддю на тему: «Індивідуальний та диференційований підхід у навчанні, як один із вчинків подолання неуспішності», яка зазначила, що диференціація та індивідуалізація навчання і виховання охоплює всіх без винятку учнів, бо кожен учень повинен отримувати в школі «порцію» педагогічної уваги і піклування про його зростання і формування особистості.
Другим питання було відвідування та обговорення відкритого уроку з української літератури у 8 класі, який проводила вчитель вищої категорії Переста Т.Й. Тема уроку «Леся Українка «Давня казка»: проблеми і мотиви». Під час обговорення уроку, колеги зазначили, що вчитель поєднала різні методи і форми роботи: розповідь, бесіда, робота в групах, «Асоціативний кущ», «Мозкова атака», «Гронування», використано ТЗН, презентацію, електронний конструктор, карту самооцінювання.
Третім питанням було обговорення взаємовідвіданих уроків у системі розвивального навчання. Протягом місяця були відвідані такі уроки: вчителем історії Меденці О.Д. урок світової літератури та німецької мови, вчителем німецької мови Гудачок В.Ю. урок світової літератури. Дане взаємовідвідування дало краще зрозуміти співпрацю вчителів під час навчально-виховної роботи в школі.
Пропонуємо матеріали уроку:
|