18 березня 2014 року на базі Кленовецької ЗОШ І-ІІ ступенів проведено засідання школи «Становлення» педагогів-організаторів на тему «Взаємодія педагогічного колективу та органів учнівського самоврядування».
Учасників семінару привітала директор школи Лукань Світлана Іванівна, яка презентувала візитку школи, розказала про традиції навчального закладу, здобутки та перемоги вихованців, організацію дозвілля школярів.
Мету і завдання семінару висвітлила методист РМК Абель М.К.
Досвідом роботи поділилась педагог-організатор школи Неуман М.Ю., яка наголосила на тому, що тільки в співпраці та тісному співробітництві педагогічного колективу та органів учнівського самоврядування може сформуватися по справжньому гармонійно розвинена людина майбутнього, творча, гармонійна, нестандартна особистість, основною рисою якої буде здатність вільно обирати свій шлях та майбутнє.
У практичній частині семінару було проведено тренінг «Шлях до серця дитини», за допомогою якого для молодих педагогів, а у майбутньому майстрів педагогічної праці, що дарують дітям тепло своїх сердець, передають учням знання, постійно перебувають у творчому пошуку, були створені умови, в яких вони максимально могли наблизитися до педагогічної майстерності. Під час тренінгу використані, в основному рольові вправи та ігри, за допомогою яких молоді педагоги мали змогу програти ті проблеми і ситуації, які виникнуть перед ними під час роботи. Шляхом колективної творчої справи учасники тренінгу з’ясували, яким має бути учитель у сучасній школі, усвідомили роль педагога-організатора у формуванні творчого працездатного учнівського колективу та визначились з орієнтирами у повсякденній педагогічній практиці.
Учасники семінару з задоволенням оглянули виставку декоративно-прикладного мистецтва в фойє закладу, де були виставлені роботи гуртківців «Бісероплетіння», а потім стали глядачами цікавого позакласного заходу «Наша шкільна родина».
По завершенні свята відбувся зацікавлений обмін думками. Підводячи підсумки семінару, педагоги-організатори окреслили напрямки подальшої роботи з дитячими колективами, націленої на формування в учнівської молоді навичок самоврядування та висловлювали власні судження із приводу побаченого.
Пропонуємо матеріали семінару: |