Україна… Рідний край… Золота чарівна сторона. Скільки ніжних, лагідних слів придумали люди, щоб висловити свою гарячу любов до краю, де народилися і живуть. З давніх - давен линули по світу слова про Україну, про її щирий, веселий і працьовитий народ, про лани широкополі, і Дніпро, і кручі, гаї зелені. Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі – на нашій славній Україні. Тут жили наші діди і прадіди, тут живуть наші батьки, тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини.
24 квітня класним керівникам випала нагода відвідати відкриту виховну годину у 8 класі на тему: «Я – громадянин України», яка проводилась згідно плану МО класних керівників. На занятті класний керівник 8 класу Машкаринець Н.Е. запропонувала учням видати власну газету, газету трохи незвичну – живу, кожна сторінка якої передбачала цікаві завдання: вікторина пов’язану з історією нашої держави, бліц-інтерв’ю з учнями, розважальна сторінка, сторінка про людей, які прославили наш край, сторінка про природу.
Восьмикласники жваво аналізували проблемні ситуації та висловлювали власні думки. Під час заняття Наталією Ервінівною було згадано і про милуючу природу України, зокрема про калину. Калина в Україні - символ рідної землі. Звичайно, скажеш одне тільки слово «Україна» і в уяві обов’язково постають калина в лузі, верба край долини. За словами М.Рильського, калина - символізує духовний потяг до рідної землі, свого берега, своїх традицій. Пам’ятай же, сину, що казала мати: «Посади калину біля своєї хати». Саме під такою назвою учні виконали чудову музичну композицію.
В кінці заняття вчитель наголосила на тому, що від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яке майбутнє чекає на Україну. А любити її – це значить працювати в ім'я рідної землі. Нові часи, нові завдання, нові вимоги… Незалежність України дає можливість кожному з нас стати справжнім господарем своєї землі, а для того, щоб ним стати, треба, перш за все, любити землю, віддати їй розум, серце, душу. Тільки бажання гордо заявити: «Я - українець» - може об’єднати громадян нашої величезної країни в одне ціле. Тому кожен з нас мусить дбати не про те, на кого рівнятися і до якої культури долучатися, а насамперед про свою єдину країну, про порозуміння й злагоду на всіх її землях.
Після обговорення виховної години всі присутні заслухали доповідь на тему: «Духовно-моральне виховання учнів», яку підготувала класний керівник 9 класу Реберка Л.Й. Вчителька наголосила на тому, що основним завданням учителя є зробити безцінні моральні багатства людства особистим здобутком кожної дитини. Сьогодні така освітня ідея стає домінуючою, бо проголошує людину найвищою цінністю суспільства, пропонує шляхи і принципи виховання особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення та активної творчої діяльності. |