Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 144
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Погода
Свята та Події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2018 » Жовтень » 10 » Сучасні форми контролю знань з предметів природничо – математичного циклу
20:42
Сучасні форми контролю знань з предметів природничо – математичного циклу

        Чергове засідання методоб'єднання вчителів  природничо – математичного циклу відбулось у Кленовецькій ЗОШ І-ІІ ступенів 10 жовтня 2018 року на тему: «Сучасні форми контролю знань з предметів природничо – математичного циклу». З актуальною темою "Використання тестового контролю знань на уроках хімії і біології" виступала  вчителька  Шваб І.О. Вона зупинилась на основних вимогах до тестових завдань для забезпечення їх валідності; на перевагах і недоліках тестового контролю, а також  на необхідності його використання  щоб готувати учнів до ДПА у 9 класі і до ЗНО в 11-му.
     У методичній майстерні вчительки математики Реберка Л.Й. було відвідано урок з алгебри у 9 класі  на тему «Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною». Під час уроку  вчителька формувала в учнів практичні уміння і навички розв'язування систем, розвивала їх творчі здібності, розумову активність. Вчителькою було використано багато різних  активних і інтерактивних методів навчання, групові технології з використанням ІКТ. Всі присутні отримали задоволення від відвіданого уроку, учні були активними та позитивно налаштованими. Мали можливість самі себе оцінювати.


Пропонуємо матеріали підготовлені до відкритого уроку з математики:                                                                                                                               

Переглядів: 368 | Додав: Lydmyla | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Час
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Важливі сайти
___
___
___
ПедПРЕСА